Elazığspor'da Göztepe Alarmı

Elazığsporda Göztepe Alarmı
Elazığspor, haftasonu oynayacığı Göztepe maçı hazırlıklarını tamamladı. Kulüp Basın Sözcüsü Sencer Selmanoğlu, yaptığı açıklamada istikrarlı bir çıkış yakaladıklarını belirterek, "Göztepe maçından sonra kalan maçları kazanıp en yakin rakiple puan farkını

Elazığspor, haftasonu oynayacığı Göztepe maçı hazırlıklarını tamamladı. Kulüp Basın Sözcüsü Sencer Selmanoğlu, yaptığı açıklamada istikrarlı bir çıkış yakaladıklarını belirterek, "Göztepe maçından sonra kalan maçları kazanıp en yakin rakiple puan farkını açmak istiyoruz" dedi.

Elazığspor'un iyi bir çıkış ve istikrar yakaladığını belirten Sencer Selmanoğlu, 5 maçta 13 puan alarak liderliğe oturduklarını bunun kendileri için başarı olduğuna dikkat çekerek, bu yenilmezlik serisini geriye kalan 6 maçta da sürdürmek istediklerini söyledi. Selmanoğlu, "Göztepe maçında hedef en az bir puan. Elazığspor rüştünü ispat etti. Kalan maçlara da üç puan için çıkıyoruz. Son üç maçta da 9 puan yapıp rakiplerimizle puan farkını açmak istiyoruz. Cezalımız yok, Murat Kayalı'nın sakatlığı devam

ediyor. Golcümüz olan Sezai de iyileşti. A2 takımlarıyla maça çıkıyor. Pazartesi günü İzmir'de oynanacak olan karşılaşmaya bütün Elazığlıları davet ediyoruz. Çünkü takımımız lider ve izlenmeye değer bir takım" diye konuştu.

Elazığspor Kulübü Başkanı Akın Şatıroğlu da Göztepe maçının kendileri için çok önemli bir karşılaşma olduğunu belirterek, "Şimdiye kadar yapacağımız en önemli maçlardan biri olan Göztepe maçı, bizim için çok önemli. Buradan üç puanla dönmek istiyoruz" ifadelerini kullandı.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.