Elazığspor'da Bayram Havası Yaşanıyor

Elazığsporda Bayram Havası Yaşanıyor
Bank Asya 1. Lig'de deplasmanda Karşıyaka ile oynadığı maçtan 1-0 galip ayrılan Elazığspor'da bayram havası yaşanıyor.

Bank Asya 1. Lig'de deplasmanda Karşıyaka ile oynadığı maçtan 1-0 galip ayrılan Elazığspor'da bayram havası yaşanıyor.

Kulüp Başkanı Akın Şatıroğlu yaptığı açıklamada, üç puanın kendileri için çok önemli olduğunu belirterek, teknik heyeti ve futbolcuları kutladığını söyledi. Elazığspor için başlatılan yardım kampanyasına yalnızca 500 SMS geldiğini belirten Başkan Şatıroğlu, "Elazığ bize değil, takımına sahip çıksın. Üç maçta 6 puan alınmış ama taraftar takımına sahip çıkmıyor. Karşıyaka maçı muhteşem geçti. İstediğimiz puanı aldık. Rakibin 100. yıl kutlamalarında üç puan almak bizi sevindirdi. Taraftardan takımlarına

sahip çıkmalarını istiyoruz. Aksini düşünemiyoruz" dedi.

Kulüp Basın Sözcüsü Sencer Selmanoğlu ise yaptığı açıklamada, Karşıyaka'dan aldıkları 3 puanı çok önemsediklerini söyleyerek, "Futbolcularımızı tek, tek kutluyoruz. Aynı başarıyı Çaykur Rizespor maçında da bekliyoruz. Takım hazırlıklara pazartesi gününden itibaren başlayacak" şeklinde konuştu.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.