Elazığspor'da 3 Puan Keyfi

Elazığsporda 3 Puan Keyfi
Bank Asya 1. Lig'de mücadele eden Elazığspor, dün kendi sahasında aldığı Giresunspor galibiyeti ile sevindi.

Bank Asya 1. Lig'de mücadele eden Elazığspor, dün kendi sahasında aldığı Giresunspor galibiyeti ile sevindi.

Pazar günü kendi saha ve seyircisi önünde karşılaştığı Giresunspor'u ikinci yarıda attığı 3 golle mağlup eden Elazığspor taraftarlarını sevindirdi. Elazığspor Basın Sözcüsü Sencer Selmanoğlu, oynanan futboldan çok umutlandıklarını belirterek, artık ibrenin Boluspor maçına döndüğünü söyledi. Selmanoğlu, "İlk yarı çok durgun bir karşılaşma izledik. İkinci yarı ise bambaşka bir Elazığspor'u sahada gördük. Keyifli bir maç izledik. Bu da bize üç gol ile üç puan getirdi. Oynanan futboldan çok memnunuz. Teknik

heyet ve futbolcularımıza gösterdikleri üstün gayretten dolayı teşekkür ederiz. Artık biz ibremizi perşembe günü oynanacak olan Boluspor maçına çevirdik. Boluspor karşısında alınacak puanlar bizim için çok önemli. Bu karşılaşmadan üç puan alıp hedefimize doğru ilerlemek istiyoruz" dedi.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.