Elazığspor Sezon Açılışını Diyarbakırspor Maçıyla Yapacak

Elazığspor Sezon Açılışını Diyarbakırspor Maçıyla Yapacak
Elazığspor, 2011-2012 futbol sezonunun açılışını, Cumartesi günü yapacak. Gakkoşlar, açılış maçında Spor Toto 2. Lig ekiplerinden komşu kentin takımı Diyarbakırspor'la karşılaşacak.

Elazığspor, 2011-2012 futbol sezonunun açılışını, Cumartesi günü yapacak. Gakkoşlar, açılış maçında Spor Toto 2. Lig ekiplerinden komşu kentin takımı Diyarbakırspor'la karşılaşacak.

Daha öncesi Göztepe'yle sezon açılış maçı için anlaşan ve TFF'nin ligin başlangıç tarihini ertelemesi nedeniyle iptal edilen müsabakanın ardından takım arayışlarına başlayan Elazığspor Yönetimi, Spor Toto 2. Lig'e bu sezon düşen Diyarbakırspor'la sezon açılış maçını oynama kararı aldı. Kulüpten yapılan açıklamaya göre 3 Eylül Cumartesi günü 19.00 başlayacak olan program dahilinde futbolcular, teknik heyet ve yönetim kurulunun tanıtımı da gerçekleştirilecek.

Geçen yıldan farklı olarak, açılışta, terör olayları nedeniyle verilen şehitler nedeniyle müzik-eğlence programı düzenlenmeyeceği bildirildi.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.