Elazığspor, Kupa Maçı İçin Adana'ya Gitti

Elazığspor, Kupa Maçı İçin Adanaya Gitti
Türkiye Kupası 1. Kademe İlk Maçı'nda yarın deplasmanda Adana Demirspor'la karşılaşacak olan Elazığspor, Adana'ya hareket etti.

Türkiye Kupası 1. Kademe İlk Maçı'nda yarın deplasmanda Adana Demirspor'la karşılaşacak olan Elazığspor, Adana'ya hareket etti.

Elazığspor, Türkiye Kupası 1. Kademe İlk Maçı'nda Çarşamba günü deplasmanda oynayacağı Adana Demirspor karşılaşması için Adana'ya haraket etti. Saat 09.30'da kulüp otobüsüyle Adana'ya hareket eden olan Elazığspor kafilesi, Sürmeli Otel'de konaklayacak. Kafile başkanlığını Futbol Şube Sorumlusu Nazmi Yıldız'ın yapacağı Bordo-Beyazlılar, yarın saat 18.00'de oynanacak olan maçın ardından yine karayoluyla Elazığ'a dönecek.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.