Elazığspor Kulüp Başkanı Şatıroğlu: Taraftar Desteğine İhtiyacımız Var
Karşıyaka maçında iyi oynayarak seyircilerine güzel bir futbol izlettirdikleri için son derece mutlu olduklarını kaydeden Elazığspor kulüp Başkanı Akın Şatıroğlu, Bordo-beyazlı ekibin her zaman Bank Asya 1. Lig'e renk katacağını ifade etti. Başkan Şatıroğlu,''Güçlü bir ekip oluşturduk. Her maçı kazanma arzusunda ve gücünde olan bir ekibimiz var. Bu zorlu karşılaşmadan 3 puanla ayrıldığımız için mutluyum. İşine dört elle sarılıp ciddi bakan teknik direktörü, ekibini ve Elazığspor
formasının hakkını veren futbolcuları canı gönülden kutluyorum" diye konuştu.
Aldıkları 3 puanın camiaya hayırlı olmasını dileyen Şatıroğlu, camiadan ise böylesine iyi niyetle, azimle mücadele eden ve Elazığlılar'a yakışan takıma destek olmalarını beklediğini kaydetti. Taraftarlardan da kendilerini izlemeye ve destek olmaya devam etmelerini isteyen Şatıroğlu, camiayı daha çok güzel günlerin beklediğini belirterek, yönetim olarak bunun çabası içerisinde olduklarını Çarşamba günü yapılacak olan Çaykur Rize maçında spor severleri stada beklediklerini sözlerine ekledi.
Kaynak:

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.