Elazığspor Kulübü Başkanı Şatıroğlu: Bu Yıl Da Başarılı Olacağız
Bank Asya 1. Lig'de mücadele edecek Elazığspor'da, kulüp başkanı Akın Şatıroğlu, bu yıl da önemli başarılara imza atacaklarına inandıklarını belirtti.
Bank Asya 1. Lig'de mücadele edecek Elazığspor'da, kulüp başkanı Akın Şatıroğlu, bu yıl da önemli başarılara imza atacaklarına inandıklarını söyledi. Şatıroğlu, yaptığı açıklamada, bordo-beyazlı ekibin son etap çalışmalarının 18 Ağustos'tan beri Kızılcahamam'da devam ettiğini ve takımın bayram arefesine kadar çalışmalarını sürdüreceğini bildirdi. Şatıroğlu, bu durumun kendilerini için bir takım sıkıntılar oluşturmasına rağmen, bu dönemin olumlu geçmesi adına üzerlerine düşen her şeyi yaptıklarını
belirtti. Dün takımın oynadığı hazırlık maçında 2-1 mağlup olduğunu, karşılaşmada skordan çok yapılan mücadeleden mutlu olduklarını ifade eden Şatıroğlu, "İyi bir hazırlık dönemi geçirdik. Bayramda futbolcularımıza iki günlük izin vereceğiz. Bayram sonrası Elazığ'da toplanıp çalışmalarımıza devam ederek, liglerin başlamasını bekleyeceğiz. 2 yıl boyunca çok büyük başarılara imza attık. Gerek teknik heyet gerek futbolcularımızla birlikte. Bunu taraftarlarımız da kamuoyu da bilir. Bu yıl da önemli başarılara
imza atacağımıza inanıyorum" dedi.
Kaynak:

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.