Elazığspor Gelecek Maçlardan Umutlu

Elazığspor Gelecek Maçlardan Umutlu
Bank Asya 1. Lig'in ilk haftasında dün deplasmanda Kartalsporla 1-0 mağlup olan Elazığspor şehre döndü. Elazığspor Basın Sözcüsü Sencer Selmanoğlu, şansız bir mağlubiyet aldıklarını belirterek, oynanan futboldan memnun olduklarını söyledi.

Bank Asya 1. Lig'in ilk haftasında dün deplasmanda Kartalsporla 1-0 mağlup olan Elazığspor şehre döndü. Elazığspor Basın Sözcüsü Sencer Selmanoğlu, şansız bir mağlubiyet aldıklarını belirterek, oynanan futboldan memnun olduklarını söyledi.

Elazığspor Basın Sözcüsü Sencer Selmanoğlu düzenlediği basın toplantısında, kazanmaları gereken maçı kaybettiklerini ifade etti. Selmanoğlu, Bank Asya'ya daha iyi bir başlangıç yapmak istediklerini ancak yapamadıklarını belirterek, "Galibiyet alamadık ancak oynanan futbol bize güven verdi. Maçın başında şansız bir gol yedik hiç beklenmedik şekilde. Yinede oyundan kopmadan moralimizi bozmadan toparlandık. Maçın hakimi bizdik. Önemli olan puanı ve puanları bulamadık. İlk golden sonra Taylan'ın pası gol

olabilirdi ama olmadı. Bundan sonraki Denizli maçına hazırlık yapıyoruz. Takımımız aynı gün Elazığ'a gelerek Denizlispor maçı hazırlıklarına başladı. İç sahamızda üç puan alacağız. İyi bir baskı kurup 3 puan alacağımıza inanıyorum. Bu konuda en büyük yük futbolcularda olduğu gibi taraftara da düşüyor. Taraftar desteği ile denizliden 3 puan alacağımızı tahmin ediyorum" diye konuştu.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.