Elazığ Belediyespor Bayan Boks Takımı Kayseri'den İki Madalya İle Döndü

Elazığ Belediyespor Bayan Boks Takımı Kayseriden İki Madalya İle Döndü
Elazığ Belediyespor Bayan Boks Takımı, Kayseri'de gerçekleştirilen Türkiye Genç ve Büyük Bayanlar Boks Şampiyonası'ndan bir altın ve bir bronz madalya ile kente döndü.

Elazığ Belediyespor Bayan Boks Takımı, Kayseri'de gerçekleştirilen Türkiye Genç ve Büyük Bayanlar Boks Şampiyonası'ndan bir altın ve bir bronz madalya ile kente döndü.

Milli Takım ve Elazığ Belediyespor Boks Takımı antrenörlerinden Cemil Döndü, yaptığı yazılı açıklamada, 4-9 Ocak tarihlerinde Kayseri'de gerçekleştirilen şampiyonada Melisa Köktürk'ün altın, Cansu Gükmen'in ise bronz madalya almaya hak kazandığını bildirdi.

Melisa Köktürk'ün 64 kiloda ringe çıktığını ve finalde daha önce Dünya ikinciliği ve Avrupa üçüncülüğü başarısına ulaşmış Gamze Başer'i mağlup ederek önemli bir başarıya imza attığını ve Türkiye birincisi olduğunu kaydeden döndü, 54 kiloda ringe çıkan Cansu Gükmen'in ise turnuvadan eli boş dönmeyerek bronz madalya almaya hak kazandığını vurguladı. Cemil Döndü, iyi bir hazırlık döneminin ardından turnuvaya katıldıklarını da sözlerine ekledi.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.