Egemenlik’ten Kupalara Ambargo
Kahramanmaraş Milli Eğitim Müdürlüğünün 12-13 mart 2011 tarihinde Gazi İlköğretim Okulu Spor Salonunda yapılan Küçükler Santranç Turnuvasında 1.Mareşal Fevzi Çakmak İlköğretim Okulu olurken, 2. Bütün branşlarda kupalara ambargo koyan Egemenlik İlköğretim Okulu oldu. 2010-2011 eğitim öğretim yılında birçok branşta birincilik kazanan Egemenlik İlköğretim Okulu İlimizi temsilen Çorum’da yapılacak olan Yıldızlar Grekoromen Güreş Türkiye Birinciliği ve aydın Kuşadası’nda Danone Küçükler Futbol Türkiye Şampiyonası ve Bursa’da yapılacak olan Küçükler Santranç Türkiye Birinciliğinde temsil edecekler.Okul müdürü Ejder Sarı sportif olarak çok başarılı bir öğrenci potansiyeline sahip olduklarının aynı zamanda bu başarıyı öğrencilerin derslerinde de gösterdiklerini söyledi.


Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.