Dostluk Kazandı
Yayınlanma:
Pazar günü Malatya İnönü stadında oynanan ve 0 0 berabere biten Malatyaspor Kahramanmaraşspor Maçının ardından kırmızı beyazlı ekibin başkanı Muhammed Günkutun şöyle konuştu
Günkut, galibiyeti kaçırdıklarını, 3 puanı hak eden takımın kırmızı-beyazlı ekip olduğunu belirterek, takımın Malatyaya ayak bastığı dakikadan itibaren ilgi ve alakasını, maddi manevi desteğini esirgemeyen Kahramanmaraşlı dondurmacılar kralı Abdullah Ustaya teşekkür etti.
Malatya karşısında çok iyi oynadık. Ama şanssızdık. İki topumuzun direkten dönmesi, takım adına büyük şanssızlıktı. Ancak şans bizden yana değildi. Puandan çok, Malatyaspor yöneticilerinin örnek misafirlikleri bizleri son derece mutlu etti. Taraftarlarımızın sahaya giriş kolaylığı göstermeleri ve ilgilenmeleri bizleri duygulandırdı. Malatyaspor yöneticilerine, Vergi Dairesi Başkanı Ersin Özkan ile, gerçek Maraşlı Abdullah Ustaya (Abdullah Oğuzlar)ya teşekkür ediyorum diyen Kahramanmaraşspor Kulüp başkanı Muhammed Günkut, takımı yalnız bırakmayan kulüp idarecilerine, özverili davranan, Malatyada takımı yalnız bırakmayan taraftarlar, başarıda büyük payı bulunan yönetici ve teknik ekip ile futbolcularını tebrik ettiğini söyledi.

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.