Dostluk Kazandı

Dostluk Kazandı
Pazar günü Malatya İnönü stadında oynanan ve 0 – 0 berabere biten Malatyaspor – Kahramanmaraşspor Maçının ardından kırmızı beyazlı ekibin başkanı Muhammed Günkut’un şöyle konuştu

Günkut, galibiyeti kaçırdıklarını, 3 puanı hak eden takımın kırmızı-beyazlı ekip olduğunu belirterek, takımın Malatya’ya ayak bastığı dakikadan itibaren ilgi ve alakasını, maddi manevi desteğini esirgemeyen Kahramanmaraşlı dondurmacılar kralı Abdullah Usta’ya teşekkür etti.  

 

“Malatya karşısında çok iyi oynadık. Ama şanssızdık. İki topumuzun direkten dönmesi, takım adına büyük şanssızlıktı. Ancak şans bizden yana değildi. Puandan çok, Malatyaspor yöneticilerinin örnek misafirlikleri bizleri son derece mutlu etti. Taraftarlarımızın sahaya giriş kolaylığı göstermeleri ve ilgilenmeleri bizleri duygulandırdı. Malatyaspor yöneticilerine, Vergi Dairesi Başkanı Ersin Özkan ile, gerçek Maraşlı Abdullah Usta’ya (Abdullah Oğuzlar)’ya teşekkür ediyorum” diyen Kahramanmaraşspor Kulüp başkanı Muhammed Günkut, takımı yalnız bırakmayan kulüp idarecilerine, özverili davranan, Malatya’da takımı yalnız bırakmayan taraftarlar, başarıda büyük payı bulunan yönetici ve teknik ekip ile futbolcularını tebrik ettiğini söyledi.
 

 

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.