Doğu Ve Güneydoğu Kıckboks Şampiyonası Gaziantep'te Sürüyor
Gaziantep'te düzenlenen Doğu ve Güneydoğu Kickboks Şampiyonası çekişmeli müsabakalarla devam ediyor.
Gaziantep'te 16-18 Eylül tarihleri arasında yapılan şampiyonada 12 ilden toplam 295 sporcu mücadele ediyor. Kamil Ocak Kapalı Spor Salonu'nda yapılan müsabakalara kickboks severler yoğun ilgi gösteriyor.
Sporculara destek vermek için Gaziantep'e gelen Türkiye Kickboks Federasyonu Başkanı Salim Kayıcı basın mensuplarına yaptığı açıklamada, şampiyonanın Gaziantep'te düzenlenmesinden dolayı mutlu olduklarını söyledi. Kayıcı, her yıl Doğu ve Güneydoğu Anadolu illerinden birisinde bu tür şampiyonaları düzenlediklerini belirterek, "Arkadaşlarımızla birlikte Gaziantep'teki sporculara destek vermek istedik. Şampiyonaya 12 ilden toplam 295 sporcu katılıyor. Yarışmanın Gaziantep'te yapılmasından dolayı oldukça
mutluyum" dedi.
Gaziantep'te ilk kez Kickboks Şampiyonası düzenlendiğini dile getiren Kickboks İl Temsilcisi Mehmet Kaya da, "Bölge illerinden gelen sporcularımızla birlik beraberlik içerisinde müsabakalarımız devam ediyor. Şampiyonaya gösterilen ilgi bizi oldukça memnun etti. Bu tür organizasyonlarla Gaziantepli şampiyonlar yetiştirmeyi hedefliyoruz" diye konuştu.
Kaynak:

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.