Diyarbakırspor Mendoza ile FİFA'lık oldu

Diyarbakırspor Mendoza ile FİFAlık oldu
Diyarbakırspor, geçen sezonki futbolcularından Anderson Mendoza ile FİFA'lık oldu.

Geçen sezon başında Diyarbakırspor'a transfer olan Anderson Mendoza, Yeşil-kırmızılı kulüpten alacağını alamadığı için FİFA'ya başvurduğu öğrenildi. Mendoza yeni transfer olduğu takımında oynayabilmek için Futbol Federasyonu kanalıyla Diyarbakırspor'a ulaştı. Anderson Mendoza FİFA'da süren davası nedeniyle Diyarbakırspor'dan geçiçi belge istediği öğrenildi. Çıkan sorun nedeniyle Mendoza'nın eski kulübü Lima ile anlaştığı henüz lisans çıkaramadığı ifade edildi. FİFA'nın davayı ileriki günlerde sonuca bağlaması bekleniyor.

İHA

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.