Diyarbakırspor, 3 yabancı oyuncuyla anlaştı

Diyarbakırspor, 3 yabancı oyuncuyla anlaştı
Bank Asya 1. Lig takımlarından Diyarbakırspor'un 3 yabancı oyuncuyla prensipte anlaştığı öğrenildi.

Diyarbakırspor'un resmi internet sitesine bir açıklama yapan kulüp başkanı Çetin Sümer, Almanya'da transfer temaslarını sürdürdüğünü belirterek, "3 yabancı uyruklu oyuncuyla anlaştık. Kendilerine 1+2 yıllık ön sözleşme imzalattık.

Bu futbolcular Brezilyalı Eduardo Civardi (22), Jair Eduardo Brito (22) ve Smake Smake Saumaila Ibrahim'dir. Futbolcumuz Thierry Tazemeta'nın transfer konusu henüz açıklığa kavuşmadı. Birkaç kulüpten gelen teklif var. Uygun görürsek transferi gerçekleşir. Aksi takdirde ise sözleşmeli oyuncumuzdur kulubümüzde kalır" dedi.

(İHA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.