Diyarbakırspor, 3 yabancı oyuncuyla anlaştı
Yayınlanma:
Güncelleme:
Bank Asya 1. Lig takımlarından Diyarbakırspor'un 3 yabancı oyuncuyla prensipte anlaştığı öğrenildi.
Diyarbakırspor'un resmi internet sitesine bir açıklama yapan kulüp başkanı Çetin Sümer, Almanya'da transfer temaslarını sürdürdüğünü belirterek, "3 yabancı uyruklu oyuncuyla anlaştık. Kendilerine 1+2 yıllık ön sözleşme imzalattık.
Bu futbolcular Brezilyalı Eduardo Civardi (22), Jair Eduardo Brito (22) ve Smake Smake Saumaila Ibrahim'dir. Futbolcumuz Thierry Tazemeta'nın transfer konusu henüz açıklığa kavuşmadı. Birkaç kulüpten gelen teklif var. Uygun görürsek transferi gerçekleşir. Aksi takdirde ise sözleşmeli oyuncumuzdur kulubümüzde kalır" dedi.
(İHA)

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.