Deron Williams İlk Kez Beşiktaş Forması Giydi

Deron Williams İlk Kez Beşiktaş Forması Giydi
Amerika Birleşik Devletleri'nde (ABD) Beşiktaş Başkanı Yıldırım Demirören ile buluşan dünyaca ünlü NBA yıldızı Deron Williams, Siyah-beyaz formayı ilk kez giydi.

Amerika Birleşik Devletleri'nde (ABD) Beşiktaş Başkanı Yıldırım Demirören ile buluşan dünyaca ünlü NBA yıldızı Deron Williams, Siyah-beyaz formayı ilk kez giydi.

Yeni sezonda Beko Basketbol Ligi'nde Beşiktaş formasıyla Türk basketbolseverlerin karşısına çıkacak olan Deron Williams, Beşiktaş Başkanı Yıldırım Demirören ve Amatör Şubelerden Sorumlu Yönetim Kurulu Üyesi Şeref Yalçın ile bir araya geldi. ABD'de yapılan görüşmede Williams, Siyah-beyaz Beşiktaş formasını ilk kez giyerek poz verdi.

Deron Williams Beşiktaş'ın resmi internet sitesi aracılığıyla yaptığı açıklamada ise, "Çok mutluyum. İstanbul'a gelip Beşiktaş formasıyla taraftarlarla buluşmayı ve maça çıkmayı heyecanla bekliyorum. Eylül ayının başında İstanbul'da olacağım" diye konuştu.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.