Derbi Maç Konvoyuda Tehlike

Derbi Maç Konvoyuda Tehlike
İzmir Atatürk Stadında oynanacak Göztepe- Karşıyaka maçı için stada giden taraftarlar konvoy oluştururken araçların camlarından dışarı sarkan taraftarlar tehlikeli görüntüler oluşturdu.

İzmir Atatürk Stadında oynanacak Göztepe- Karşıyaka maçı için stada giden taraftarlar konvoy oluştururken araçların camlarından dışarı sarkan taraftarlar tehlikeli görüntüler oluşturdu.

Bank Asya 1. Lig'de bu gün akşam saat 20.30'da başlayacak olan derbi maçın Göztepeli taraftarları maçın oynanacağı Atatürk Stadyumuna giderken bindikleri araçların camlardan çıkmaları ve araçların bagajlarında yolculuk etmeleri diğer sürücüler tarafından şaşkınlıkla izlendi. Neden oldukları tehlikenin farkında olmadan yollarına devam eden taraftarlar, maçın oynanacağı Atatürk stadyumuna gittiler.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.