Denizlispor'da Futbolculara 3'er Bin Lira Ceza
Denizlispor'da TKİ Tavşanlı Linyitspor mağlubiyeti dolayısıyla futbolculara 3'er bin lira ceza kesildiği belirtildi.
Bank Asya 1. Lig ekiplerinden Denizlispor'da üst üste alınan kötü sonuçlar camiada moralleri bozarken, yönetim radikal kararlar almaya başladı. Sezona şampiyonluk parolasıyla giren ancak ilk maçta alınan Göztepe galibiyetinin ardından bir beraberlik ve 3 mağlubiyetle düşme hattının hemen üzerine kadar gerileyen Yeşil siyahlı ekipte moraller bozuk. Denizli Atatürk Stadı'nın bakıma alınması sebebiyle 5.hafta maçını TKİ Tavşanlı Linyitspor'la Fethiye İlçe Stadı'nda oynayan ve kötü oynadığı futbolun sonunda
sahadan 3-1 mağlup ayrılan Denizlispor'da, dün gece toplanan yönetim kurulu teknik heyetten rapor istedi.
Kulüp Başkanı Hasan Kıbrıslıoğlu başkanlığında yapılan toplantıda, üst üste alınan kötü sonuçlar sebebiyle düşme hattına kadar gerilendiği, kötü sonuçların yanı sıra oynanan kötü futbolun da masaya yatırıldığı öğrenildi. TKİ Tavşanlı Linyitspor maçında alınan mağlubiyetin de tartışıldığ toplantıda, sezon öncesi belirlenen prim ve ceza sistemine göre futbolculara 3'er bin TL para cezası verilmesi kararlaştırılırken, teknik heyetten de rapor istenmesi ve buna göre yeni kararların alınması kararlaştırıldı.
Kaynak:

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.