Denizlispor'da Erken Bayramlaşma

Denizlisporda Erken Bayramlaşma
Denizlispor yönetim kurulu, teknik heyet ve futbolcular Kurban Bayramını erken kutladı.

Denizlispor yönetim kurulu, teknik heyet ve futbolcular Kurban Bayramını erken kutladı.

Bank Asya 1.Lig ekiplerinden Denizlispor'da Kurban Bayramı kutlama programı düzenlendi. Haluk Ulusoy Tesisleri'nde düzenlenen bayramlaşma törenine Kulüp Başkanı Hasan Kıbrıslıoğlu, yöneticiler, Teknik Direktör Osman Özköylü, teknik heyet ve futbolcular katıldı. Yöneticiler teknik heyet ve futbolcuların tek tek bayramını kutlarken, takımdan umutlu olduğunu söyleyen Denizlispor Başkanı Hasan Kıbrıslıoğlu, "Karşıyaka maçından galibiyetle ayrılacağımıza eminim. Takımımızın ve Denizlispor camiasının bayramını

kutlarım. İnşallah Karşıyaka maçıyla çifte bayram yaşarız" dedi.

Denizlispor Teknik Direktörü Osman Özköylü ise kaliteli bir takım olduklarını belirterek, "Oyuncularım kalitelerini Karşıyaka maçında ortaya koyacaklar" dedi. Denizlisporlu futbolcular adına bir konuşma yapan takım kaptanı Fatih Yiğen ise, kötü gidişe son vereceklerini belirterek, "Bu konuda yönetimimize söz verdik ve bu sözümüzü yerine getireceğiz" dedi.

Bayramlaşma töreninin ardından Denizlisporlu futbolcular 2 günlük bayram iznine ayrıldı.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.