Denizlispor Yönetimi Denib'i Ziyaret Etti
Denizlispor Yönetim Kurulu, Denizli İhracatçılar Birliği'ni (DENİB) ziyaret etti.
Denizlispor Başkanı Hasan Kıbrıslıoğlu, bazı yönetim kurulu üyelerinin de katıldığı ziyarette yaptığı konuşmada, Denizlispor'un şehri en iyi şekilde temsil edebilmesi için takıma herkesin sahip çıkması gerektiğini ve bu sezon elbirliğiyle, tek yumruk olarak lige çıkacaklarını, bunun için maddi ve manevi desteğe ihtiyaçları olduğunu ifade etti. DENİB Başkanı Süleyman Kocasert ise, Yeşil siyahlı yönetimin ziyaretinden duyduğu memnuniyeti belirterek, "Denizlispor kentimiz için çok önemli. Sanayisi, turizmi
ve ihracatı ile her geçen gün başarısını katlayan ilimizin, sporda da başarısını artırmasını gönülden arzu ediyoruz. Denizli İhracatçılar Birliği olarak Denizlispor'a olanaklar dahilinde destek olmaya çalışacağız" dedi. Samimi bir atmosferde geçen ve görüş alışverişlerinde bulunulan ziyaretin sonunda, Denizlispor Başkanı Hasan Kıbrıslıoğlu, DENİB Başkanı Süleyman Kocasert'e Denizlispor flaması ve atkısı hediye etti.
Kaynak:

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.