Denizlispor, Sezona Derbi İle Başlayacak

Denizlispor, Sezona Derbi İle Başlayacak
Denizlispor 2011-2012 sezonuna Türk futbolunun köklü takımlarından Göztepe maçı ile başlayacak.

Denizlispor 2011-2012 sezonuna Türk futbolunun köklü takımlarından Göztepe maçı ile başlayacak.

Bank Asya 1. Lig'de 2011-2012 futbol sezonu fikstür çekimi yapıldı. Geçen sezon ilk 12 haftayı lider kapatmasına rağmen ikinci yarıda hedefinden uzaklaşarak Süper Lige çıkamayan Denizlispor, bu sezon lige zorlu bir maçla başlayacak. Denizlispor ilk maçta Türk futbolunun köklü takımlarından olan ve geçen sezon 2. Lig'den Bank Asya 1. Lig'e yükselen Göztepe ile kendi sahasında karşılaşacak.

Denizlispor Yönetim Kurulu Üyesi Coşkun Caner'in çektiği kura sonucu ilk maçta güçlü bir ekiple karşılaşacak olan yeşil siyahlı ekipte ilk değerlendirmeyi kulüp başkanı Hasan Kıbrıslıoğlu yaptı. Yeni sezonun tüm kulüplere hayırlı olması dileğinde bulunan Hasan Kıbrıslıoğlu, "Bank Asya 1.Lig'de ilk hafta Ege derbisi oynanacak. Göztepe güçlü ve Türk futbolunda önemli bir takım. İlk maçı deplasmanda oynamayı isterdik ancak farkeden bir şey olmayacak. İlk maçımızı Göztepe ile oynayacak olmamız kombine

satışlarımızı olumlu yönde etkiler. Bunun yanı sıra takımımızın da diri kalmasını sağlayarak, rehavetten uzak tutar. Hayırlı olmasını diliyorum" dedi.

İlk hafta Göztepe maçı ile lige başlayacak olan Denizlispor, ikinci hafta Elazığspor deplasmanına gittikten sonra, 3.hafta kendi sahasında Kasımpaşa, 4. hafta deplasmanda Kayseri Erciyesspor, 5. haftada ise kendi evinde Tavşanlı Linyitspor'la karşılaşacak.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.