Denizlispor Puan Kaybetmeye Devam Ediyor

Denizlispor Puan Kaybetmeye Devam Ediyor
Denizlispor, kendi sahasında Karşıyaka ile berabere kalarak puan kaybetmeye devam etti.

Denizlispor, kendi sahasında Karşıyaka ile berabere kalarak puan kaybetmeye devam etti.

Bank Asya 1. Lig'de sezona şampiyonluk parolasıyla başlayan ancak üst üste aldığı kötü sonuçlarla düşme hattına gerileyen Denizlispor, 8 haftalık galibiyet özlemine Karşıyaka maçında da son veremedi. Ligde ilk ve tek galibiyetini birinci hafta Göztepe karşısında alan ve 2 ayı aşkın bir süredir galip gelemeyen Yeşil siyahlılar, Karşıyaka ile golsüz berabere kalarak 10.hafta sonunda 6 puanda kaldı. Sakatlıkları bulunan Evren, Kenan, Koray, Erhan, İsmail Baydil ve Ali Helvacı'nın yanı sıra, ülkesinin milli

takımında bulunan Sacko'dan yoksun çıktığı Karşıyaka maçında, geçen haftalara oranla daha üstün bir futbol sergileyen Denizlispor, gol yollarında etkisiz kaldı. Sakaryaspor maçından sonra Karşıyaka maçında da gol atamayan Horozlar'da alınan beraberlik moralleri bozdu.

Denizlispor Teknik Direktörü Osman Özköylü, galibiyet için çıktıkları maçtan bir puanla ayrılmak zorunda kaldıklarını belirterek, "Kendi sahamızda kazanmak istedik ama bunu başaramadık. Maçın özellikle ikinci yarısında daha iyi bir mücadele verdik. Oyuncularım kazanmak için ellerinden geleni yaptı ancak olmadı. Oyuncularımın mücadelesinden memnunum" dedi. Geçmiş haftalara oranla daha iyi futbol oynamaya başladıklarını belirten Özköylü, "Rakiplerimize gol pozisyonu vermiyoruz. Karşıyaka maçında da

rakibimizin etkili atağı yoktu. Gol yollarında biz daha etkiliydik ama topu kaleyi sokmakta başarılı olamadık. Ama her şeye rağmen takımda çok önemli gelişmeler var. Her hafta daha iyiye doğru gidiyoruz. Eksiklerimizi tamamladığımız ve sakat oyuncularımızın geri dönmesiyle daha büyük işler yapacağız" dedi. Gohou'nun uzun bir sakatlık döneminin ardından forma giydiğini ve elinden geleni yaptığını söyleyen Osman Özköylü, "Sakatlıktan çıkması ve antrenman eksikliği sebebiyle maçı tamamlayamadı. Gohou gibi

diğer sakat oyuncularımızın geri dönmesiyle daha farklı bir Denizlispor olacak" dedi.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.