Denizlispor Lig Başına Kadar Eksiklerini Gidermek İstiyor

Denizlispor Lig Başına Kadar Eksiklerini Gidermek İstiyor
Denizlispor lig başına kadar eksikleri en aza indirmeyi hedefliyor.

Denizlispor lig başına kadar eksikleri en aza indirmeyi hedefliyor.

Bank Asya 1. Lig ekiplerinden Denizlispor yeni sezon hazırlıklarını sürdürüyor. Sakatlıkları bulunan Ali Helvacı, İsmail Baydil ve Gohou'nun çalışmalara katılmadığı Yeşil siyahlı ekipte, sakatlığı bulunan Huzeyfe takımdan ayrı çalışmalarını sürdürüyor. TSYD İzmir Şubesi tarafından düzenlenen Ege Dostluk Kupası'nda ilk maçında Altınordu ile berabere kalan Denizlispor, Nazilli Belediyespor'un sezon açılışında karşılaştığı Aydın ekibini 4-2 yendi. Fatih Yiğen (2) Kenan Şahin ve Furkan'ın golleriyle galip

gelen yeşil siyahlı ekipte yabancı oyunculardan sadece Eric forma giydi. Ege Dostluk Kupası'nın ikinci maçında Çarşamba akşamı Turgutluspor'u konuk edecek olan Horozlar'da tek hedef galibiyet.

Denizlispor Teknik Direktörü Güvenç Kurtar, yeni bir ekip olduklarını ve her geçen gün biraz daha iyiye gittiklerini belirterek, "Takım kaliteli oyunculardan kurulu. Bizim yeni transfere değil, elimizdeki oyuncuların kapasitesini yükseltmeye ihtiyacımız var. Bunu başarabildiimiz taktirde ligin en iyi takımı olma yolunda büyük mesafe katedeceğiz. Sürekli olarak oyuncularımla bu konuda konuşuyorum. Denizlispor ligin en iyi takımlarından biri. Ligde bunu herkes görecek. Lig başlayana kadar eksiklerimizi en

aza indirmek için çalışıyoruz" dedi.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.