Denizli ile 1 yıl daha

Denizli ile 1 yıl daha
Beşiktaş Teknik Direktörü Mustafa Denizli kulüple olan sözleşmesini 1 yıl daha uzattığı için mutlu olduğunu ifade etti.

Beşiktaş Kulübü'nün resmi internet sitesine yaptığı açıklamada, teknik direktör Mustafa Denizli, başkan Yıldırım Demirören ve yönetim kuruluna kendisine verdiği destek dolayı teşekkür etti.

Beşiktaş'a geçtiğimiz yıl çifte kupa kazandıran tecrübeli teknik adam, sözleşmesini 1 yıl daha uzattığı için mutlu olduğunu ifade ederek, "BJK Futbol A Takım teknik direktörlüğü görevimin mesleki kariyerim boyunca en uzun süreli, en istikrarlı, en başarılı ve en çok gurur duyduğum çalışmam olabilmesi için elimden gelen her türlü çabayı göstereceğimi Beşiktaş kamuoyuna saygıyla ifade ederken; bana bu fırsatı veren başta Başkanımız Sayın Yıldırım Demirören ve tüm BJK Yönetim Kurulu üyelerine verdikleri destek ve duydukları güven için teşekkür ederim" dedi.

(İHA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.