Denizli Belediyesporlu Okçular 3. Oldu

Denizli Belediyesporlu Okçular 3. Oldu
Denizli Belediyesporlu okçular, Ankara'da yapılan şampiyonada takım halinde üçüncülük elde etti.

Denizli Belediyesporlu okçular, Ankara'da yapılan şampiyonada takım halinde üçüncülük elde etti.

Türkiye Okçuluk Federasyonu'nun 2011 yılı faaliyet programında yer alan ve Ankara-Elmadağ'da 30-31 Temmuz tarihlerinde yapılan Kulüpler Türkiye Kupası Şampiyonası'na makaralı yay kategorisinde 3 sporcuyla yarışmalara katılan Denizli Belediyespor Kulübü Okçuluk Takımı, takım halinde üçüncülük elde etti. Şeyma Karabay, Sena Öztaş ve Perihan Çakmak zorlu mücadele sonucunda, Denizli Belediyespor'u üçüncülük kürsüsüne çıkardılar.

Belediyespor Okçuluk Antrenörü Ümmü Ata şampiyonanın çok zorlu geçtiğini belirterek, "Yarışmaya 15 ilden takımlar katıldı. Yarışma, Klasik Yay ve Makaralı Yay Bay-Bayan, kategorilerinde yapıldı. Makaralı Yay kategorisinde yarışan sporcularımız, yıldızlar kategorisinde olmasına rağmen, büyükler kategorisinde yarışarak kendilerinden çok daha tecrübeli isimlerle yarıştılar ama yine de büyük başarıya imza attılar. Bize desteklerini esirgemeyen Denizli Belediyespor Başkanı Tanju Beştaş ve yönetim Kurulu

üyelerine çok teşekkür ederim" dedi.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.