Denizli Belediyespor Voleybol'da Güldü

Denizli Belediyespor Voleybolda Güldü
Denizli Belediyespor, Bayanlar Voleybol Bölgesel Ligi ilk maçında, Uşak Kapaklarspor'u 3-0 yendi.

Denizli Belediyespor, Bayanlar Voleybol Bölgesel Ligi ilk maçında, Uşak Kapaklarspor'u 3-0 yendi.

Denizli Belediyespor'un 32 yıllık tarihinde ilk kez oluşturulan Bayan Voleybol Takımı, ilk maçını 3-0 kazanarak tarihe geçti. Uşak Kapaklarspor ile Recep Yazıcıoğlu Kapalı Spor Salonu'nda karşılaşan kırmızı beyazlılar 25-8, 25-14, ve 25-9'luk setlerle 3-0 galip geldi. S grubunda yer alan Denizli Belediyespor ikinci maçını 2.sıradaki Isparta Üniversitesi ile 15 Ocak günü saat 14.00'de Isparta'da yapacak. Denizli Belediyespor Baş Antrenörü Osman Kartop, lige galibiyetle başlamanın güzel olduğunu

belirterek, "Denizli Belediyespor yönetimine bize bu imkanları sağladığı için çok teşekkür ederim. Hedefimiz Bölgesel grup maçlarını ilk 2 de tamamlayarak, play off maçları sonunda 3.lige çıkmak" dedi.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.