Demirözü:'Mağlubiyeti Kabullenmeyen Bir Takım Oluşturmaya Çalışıyorum'
Temsilcimiz Perşembe günü evinde oynayacağı Yeni İskenderunspor maçından galip ayrılmak istiyor.
Gümüşhanespor maçını değerlendiren teknik direktör Alaaddin Demirözü; “Bu maçın iki çözüm noktası vardı. Bizde onlarda duran toplardan iyi sonuçlar alabiliyoruz. Zaten maç içinde baktığımızda da üç-dört güzel pozisyon yakaladık. Hepside duran toplardandı. Fakat son vuruşu yapamadık. Kendi sahamızda bir maç oynadık. Rakip kim olursa olsun kazanmamız gerekiyordu. Ama olmadı kendi sahamızda kötü bir sonuç gibi görünüyor. Yalnız başka pencereden baktığın zamanda bir puan iyi. Bir puanı cebimize koyduk yolumuza devam ediyoruz. Pazar günü maçı bitti. Bu maçtan sonra takımı direk kampa aldım. Tesislerde yaşamaya devam ediyoruz. Artık Perşembe günü oynayacağımız Yeni İskenderunspor maçına hazırlanmaya başladık. Seyircilerimiz sürekli defansif oynadığımızı düşünebilir. Ama biz şuanda kendimize güvenin tam olarak oturmasını sağlamaya çalışıyoruz. Bu güveninde oluşması için aldığımız puanların üstüne puan ya da puanlar koymamız gerekiyor. Mağlubiyeti kabullenmeyen bir takım oluşturmaya çalışıyorum. Bu çalışmalarda olumlu sonuçlar veriyor. Son iki haftada iyi bir mücadeleyle iki puan aldık. Mağlubiyeti kabullenmediğin zaman galibiyete yakınsındır. Kazanmaya başladığımız zaman kaybetmeyi unutacağız. Ligde maçlar oynandıkça oynanacak maçlar, takımlar için daha da önem kazanmaya başlıyor. İlk yarının bitimine iki hafta kaldı. Bu iki haftada alabileceğimiz en iyi puanları alarak devre arasına daha iyi bir konumda girmek istiyoruz.” dedi.
Bana bir devre arası kampı lazım!
Devre arası kampında daha da çok çalışma imkânlarının olacağını da söyleyen Demirözü; “ İlk haftada bay geçeceğiz zaten bu bizim açımızdan daha da iyi, biraz daha fazla çalışma imkânı doğuyor. Bazı sorunlar var. Bu sorunları da gidermek için bana bir devre arası kampı lazım. İyi bir kamp dönemi geçirirsek, kafamızdaki şeklide oturtturabilirsek bu yıl sezonu sorunsuz olarak kapatmış oluruz. Bize destek veren grup büyüdü bunun farkındayım. Demek ki herkesin içinde bir Maraşspor sevgisi var. Sevgisini uyandıranlar geldi. Bizi burada takip eden büyük bir topluluk var. Gelsinler sahaya desteklesinler. Burada doğru şeylerin yapıldığını bilsinler. Bu doğrularda sahaya yansıdığı zaman destek artıyor artmaya da devam edecektir bunu biliyorum. Destekle bu iş daha kolay olacaktır. Bunu da unutmasınlar. Bizi destekleyen herkese de teşekkür ediyorum.” diyerek sözlerini tamamladı.
BUGÜN

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.