Curling Federasyon Kupası Maçları Erzurum'da Başladı
Curling Federasyon Kupası maçları Erzurum'da bugün başladı.
Türkiye'nin ilk Curling salonu olan Milli Piyango Curling Arena, 2011 Üniversiade, test yarışları, kulüplerarası Türkiye şampiyonası, Nenehatun Kupası derken, şimdide Federasyon Kupası maçlarına ev sahipliği yapıyor. Buz Pateni Federasyonu faaliyet programında yer alan Kulüplerarası Federasyon Kupası Curling Müsabakaları bugün start aldı. Erzurum, Ankara, Kocaeli ve İstanbul'dan 13 erkek, 7 bayan takımının katıldığı müsabakalar 3 gün sürecek. Yapılacak olan maçlar sonunda Federasyon Kupasını kazanacak
olan takımlar belli olacak.
Curling İl Temsilcisi İrfan Öcal, tüm sporseverleri müsabakaları izlemeye davet ederek, üç gün sürecek olan federasyon kupası maçlarının zevkli ve çekişmeli geçeceğini söyledi.
Kaynak:

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.