Cumhurbaşkanlığı Kupası Galatasaray Medical Park'ın

Cumhurbaşkanlığı Kupası Galatasaray Medical Parkın
Basketbolda 19. Kadınlar Cumhurbaşkanlığı Kupası, Fenerbahçe'yi 85-78 yenen Galatasaray Medical Park'ın oldu.

Basketbolda 19. Kadınlar Cumhurbaşkanlığı Kupası, Fenerbahçe'yi 85-78 yenen Galatasaray Medical Park'ın oldu.

Ankara Spor Salonu'ndaki karşılaşmayı baştan sona üstün götüren Sarı-kırmızılı takım, ezeli rakibini yenerek kupayı 8. kez müzesine götürdü. Sarı-kırmızılılar, Fenerbahçe'yle paylaştığı bu kupayı en çok kazanan takım olma ünvanını tek başına ele geçirdi. Kadınlar Cumhurbaşkanlığı Kupası maçında Fenerbahçe'yle altı defa karşı karşıya gelen Galatasaray üçüncü galibiyetini de almış oldu.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.