Cengiz Onat Gümüş Madalyada Kaldı

Cengiz Onat Gümüş Madalyada Kaldı
Kazakistan'ın Astana kentinde bugün yapılan final maçlarında ringe ilk olarak çıkan boksörümüz 52 kiloda Cengiz Onat, Filipinli Eumir Felix Marcial'a 7-9 puanla yenilerek şampiyonayı 2. olarak tamamladı ve ülkemize gümüş madalyada kazandırdı.

Kazakistan'ın Astana kentinde bugün yapılan final maçlarında ringe ilk olarak çıkan boksörümüz 52 kiloda Cengiz Onat, Filipinli Eumir Felix Marcial'a 7-9 puanla yenilerek şampiyonayı 2. olarak tamamladı ve ülkemize gümüş madalyada kazandırdı.

Dünya ikincisi olan Cengiz Onat maç sonrası yaptığı açıklamada, "Şampiyonluk için çok uğraştım, birinci olamadığım için üzgünüm ama ülkeme Dünya İkinciliği kazandırdığım için de mutluyum, bundan sonra daha çok çalışıp Allah'ın izni ile şampiyon olacağım" dedi.

İKİ BOKSÖRÜMÜZ DAHA ŞAMPİYONLUK İÇİN RİNGE ÇIKACAK

66 kiloda Osman Aydın, Rus Alexander Agafonov; 75 kiloda Ömer Dinçel ise Dimitar Tılev karşısında şampiyonluk mücadelesi verecek.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.