Çaykur Rizespor-trabzonspor Maçının Ardından

Çaykur Rizespor-trabzonspor Maçının Ardından
Çaykur Rizespor, Trabzonspor ile oynadığı hazırlık maçını 3-1 kaybetti.

Çaykur Rizespor, Trabzonspor ile oynadığı hazırlık maçını 3-1 kaybetti.

Karşılaşma sonrasında konuk Trabzonspor'un yardımcı antrenörü Ünal Karaman yaptığı açıklamada, kendileri için güzel bir hazırlık maçı olduğunu söyledi. Karaman, "Az kullandığımız oyuncularımızla maça başladık. 2. yarı daha fazla kullandığımız oyuncuları sahaya çıkardık. Bu maçta eksiklerimizi gördük. Eksiklerimizi gidermek için çalışmalar yapacağız. Artılarımızı da gördük. Artılarımızı da daha fazla arttıracağız. Bu hazırlık maçından memnun ayrılıyoruz" dedi.

Çaykur Rizespor Teknik Direktörü Hüseyin Kalpar ise Trabzonspor'a teşekkür ederek "Kendi sahamızda ilk maçımızı oynadık. Güzel bir dostluk maçı oldu. Buraya geldiği için Trabzonspor'a teşekkür ediyorum. Şampiyonlar Ligi'nde de kendilerine başarılar diliyoruz. Bizi onurlandırdılar. 3-1 mağlup olduk ancak bizim için önemli bir hazırlık maçı oldu. 3 golü de kendi hatalarımızdan kaptırdığımız toplardan yedik. Önümüzdeki dönemde bu hatalarımızı gidermek için bol vaktimiz olacak" diye konuştu.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.