Büyükşehir Belediyespor, Beşiktaş Karşısında Aldığı 1 Puandan Memnun

Büyükşehir Belediyespor, Beşiktaş Karşısında Aldığı 1 Puandan Memnun
Büyükşehir Belediyespor, Spor Toto Süper Lig'in 15. haftasında dün deplasmanda Beşiktaş ile oynadığı maçta son dakikalarda bulduğu golle aldığı 1 puanın sevincini yaşıyor.

Büyükşehir Belediyespor, Spor Toto Süper Lig'in 15. haftasında dün deplasmanda Beşiktaş ile oynadığı maçta son dakikalarda bulduğu golle aldığı 1 puanın sevincini yaşıyor.

Spor Toto Süper Lig'de Beşiktaş deplasmanından 1 puanla dönen Büyükşehir Belediyespor'da ortaya konulan başarılı futbol ve alınan 1 puanın sevinci yaşanıyor. Kulüp Futbol Şube Sorumlusu Kamil Dizar, Beşiktaş karşısında daha fazla pozisyon bulan ve galibiyete yakın olan taraf olmalarına rağmen kazanılan 1 puanın da önemli olduğunu söyleyerek, "Beşiktaş ile deplasmanda oynadığımız müsabakanın futbol adına keyifli bir maç olduğunu düşünüyorum. Her iki takım da kontrollü ve iyi oynadığı maçta daha fazla gol

pozisyonu bulan taraf bizdik. Galip gelebilirdik ancak son haftaların formda takımı Beşiktaş karşısında almış olduğumuz 1 puanın önemini ve ne anlama geldiğini biliyoruz. Hocamızı, ekibini ve futbolcularımızı kutluyorum. Takımımız bugünü dinlenerek geçirdikten sonra yarın itibari ile Sivasspor maçı hazırlıklarına başlayacak" dedi.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.