Bursaspor'un Yeni Transferi Pinto Sağlık Kontrolünden Geçti

Bursasporun Yeni Transferi Pinto Sağlık Kontrolünden Geçti
Bursaspor'un Şili Premier Ligi'nden transfer ettiği Sebastian Pinto sağlık kontrolünden geçti.

Bursaspor'un Şili Premier Ligi'nden transfer ettiği Sebastian Pinto sağlık kontrolünden geçti.

Şili Premier Ligi'nin O'Higgins S.A.D.P. takımında forma giyen forvet oyuncusu Sebastian Pinto bugün öğle saatlerinde Özlüce Tesisleri'ne geldi. Tesisleri gezdikten sonra Acıbadem Hastanesi'nde götürülen Pinto sağlık kontrolünden geçti. Pinto'nun sağlığının son derece iyi olduğu öğrenildi. Yeşil-beyazlı takımla anlaşan Pinto'nun önümüzdeki günlerde kendisini Bursaspor'a bağlayacak sözleşmeye imza atması bekleniyor.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.