Bursasporlu Taraftarlar İftar Sofrasında Buluştu
Yayınlanma:
Bursasporlu taraftarlar, iftar sofrasında bir araya geldi.
Bursasporlu taraftarlar, iftar sofrasında bir araya geldi.
Yeşil-beyazlı taraftarların internet ortamındaki buluşma noktası www.bursasporluyuz.net tarafından organize edilen iftar yemeğine çok sayıda Bursasporlu taraftar katıldı. Apolyont Han'da verilen iftar yemeğinde konuşan site yetkilisi Hüseyin Avcı, Ramazan ayının maneviyatını birlikte yaşama fırsatı bulduklarını ifade ederek, "Bütün Bursaspor taraftarı ve camiasının Ramazan ayı mubarek olsun. Sadece maçlarda değil, böyle özel aylarda bir araya gelmenin mutluluğunu yaşıyoruz. İnşallah hayırlı bir sezon
geçiririz. Bu tür birlikteliklerin bütün sene boyunca devam etmesini temenni ediyorum" dedi.
Kaynak:

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.