Bursasporlu Futbolcularda Hayal Kırıklığı

Bursasporlu Futbolcularda Hayal Kırıklığı
Spor Toto Süper Lig'in 9. haftasında Manisaspor beraberliği ile hayal kırıklığı yaşayan Bursaspor'da gözler bayramın 1. günü oynanacak İstanbul Büyükşehir Belediyespor çevrildi. Yeşil-beyazlı futbolcular ise sıkıntılı süreci atlatacaklarını söylediler.

Spor Toto Süper Lig'in 9. haftasında Manisaspor beraberliği ile hayal kırıklığı yaşayan Bursaspor'da gözler bayramın 1. günü oynanacak İstanbul Büyükşehir Belediyespor çevrildi. Yeşil-beyazlı futbolcular ise sıkıntılı süreci atlatacaklarını söylediler.

TAGOE: BU MAÇTA HAYAL KIRIKLIĞI YAŞADIK

Manisaspor maçının ardından hayal kırıklığı yaşadıklarını ifade eden golcü futbolcu Prince Tagoe, "Kazanmak istiyorduk. Mücadeliyi iyi olarak nitelendiriyorum. Yaşadığımız bu sıkıntıları aşabiliriz. Her büyük takım bu sıkıntıları yaşar. Bu puan kayıplarını telafi etmek için daha çok çalışmalıyız" dedi.

SESTAK: BİR ŞANSSIZLIK VAR

Bursaspor'un tecrübeli oyuncusu Sestak ise, "Bir şanssızlık var. 9. hafta geride kaldı 15 puan kaybettik. Bu bize yakışmıyor. Bizim dışımızda gelişen faktörler bizi olumsuz etkiliyor. Mücadelede hakem hatalarını gördük. Bu kayıpları telafi etmeliyiz" diye konuştu.

VEDERSON: ÇALIŞMAK ZORUNDAYIZ

Manisaspor maçının neticesinden memnun olmadığını ifade eden Vederson ise, "Çalışmaya devam etmeliyiz. Biz iyi oynuyoruz, pozisyon buluyoruz ama gol atamıyoruz. Çalışmak zorundayız. İnşallah bir sonraki maçı kazanacağız" şeklinde konuştu.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.