Bursaspor Yönetimi Mağlubiyet Üzüntüsü Yaşıyor

Bursaspor Yönetimi Mağlubiyet Üzüntüsü Yaşıyor
Bursaspor Yönetim Kurulu Üyesi Mustafa Yedikardeş, Sivasspor mağlubiyetinin ardından, "Takımda taşların yerine oturduğunu, yeni transferlerin uyum sağladığını gözlemlemiştik. Galibiyet bekliyorduk. İnanılmaz bir şey oldu" dedi.

Bursaspor Yönetim Kurulu Üyesi Mustafa Yedikardeş, Sivasspor mağlubiyetinin ardından, "Takımda taşların yerine oturduğunu, yeni transferlerin uyum sağladığını gözlemlemiştik. Galibiyet bekliyorduk. İnanılmaz bir şey oldu" dedi.

Maçın ardından basın mensuplarının sorularını cevaplayan Yedikardeş, "Sivas'tan galibiyetle dönmeyi arzu ediyorduk. Takımın oynadığı son üç maça baktığımızda oynanan futboldan son derece ümitlenmiştik. Takımda taşların yerine oturduğunu, yeni transferlerin uyum sağladığını gözlemlemiştik. Galibiyet bekliyorduk. İnanılmaz bir şey oldu. Bunun herhalde geçici bir şey olduğunu düşünüyorum. Eksik bir şeyimiz yok. Tabii ki hafta içinde hocamız bunu daha iyi değerlendirecektir. Genel olarak baktığımızda bu bir

kazadır. Kötü oyun, netice de kötü. Bizi son derece üzdü. Bugüne kadar iyi şeyler yapan takımımızın bundan sonra da iyi şeyler yapacağını düşünüyoruz" diye konuştu.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.