Bursaspor Salonda Çalıştı
Yayınlanma:
Spor Toto Süper Ligi'nin 7. haftasında evinde Trabzonspor'u ağırlayacak Bursaspor hazırlıklarını sabah salonda yaptığı antrenmanla sürdürdü.
Spor Toto Süper Ligi'nin 7. haftasında evinde Trabzonspor'u ağırlayacak Bursaspor hazırlıklarını sabah salonda yaptığı antrenmanla sürdürdü.
Sabah saatlerinde Özlüce Tesisleri'nde teknik direktör Ertuğrul Sağlam nezaretinde toplanan futbolcular salonda çalıştı. Sakatlığı devam eden Teteh Bangura takımdan ayrı fizyoterapist eşliğinde hazırlıklarını sürdürdü. Ozan İpek ise dinledirilmek amacıyla antrenmana çıkarılmadı. A2 takımında forma giyen Cemal, Deniz, Mehmet Sak, Okan ve Sercan kısa süren koşuların ardından antrenmanlarını tamamladı.
Kaynak:

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.