Bursaspor Salonda Çalıştı

Bursaspor Salonda Çalıştı
Spor Toto Süper Ligi'nin 6. haftasında Galatasaray ile karşılaşacak Bursaspor, hazırlıklarını sabah saatlerinde salonda yaptığı antrenman ile sürdürdü.

Spor Toto Süper Ligi'nin 6. haftasında Galatasaray ile karşılaşacak Bursaspor, hazırlıklarını sabah saatlerinde salonda yaptığı antrenman ile sürdürdü.

Teknik Direktör Ertuğrul Sağlam nezaretinde gerçekleşen antrenman yaklaşık 1 saat sürdü. İki grup halinde çalışan Bursaspor'da, 1 grup sahada çalışırken diğer grup ise salonda kondisyon çalıştı.

Yeşil-beyazlı takım akşam saatlerinde yapacağı ikinci antrenman ile çalışmalarını sürdürecek.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.