Bursaspor Salonda Çalıştı

Bursaspor Salonda Çalıştı
Bursaspor, bugün sabah saatlerinde salonda yaptığı çalışma ile hazırlıklarını sürdürdü.

Bursaspor, bugün sabah saatlerinde salonda yaptığı çalışma ile hazırlıklarını sürdürdü.

Teknik Direktör Ertuğrul Sağlam nezaretindeki çalışma yaklaşık 1 buçuk saat sürdü. Sahada yapılan ısınma hareketlerinin ardından salona geçen yeşil-beyazlı takım, 2 gruba ayrıldı. Bir grup kondisyon aletleri ile çalışırken diğer grup ise minderler üzerinde çalıştı.

Bursaspor bugün akşam saatlerinde yapacağı 2. antrenmanla çalışmalarını sürdürecek.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.