Bursaspor Kuradan Memnun

Bursaspor Kuradan Memnun
İsviçre'nin Nyon kentinde Bursaspor'un kurasını çeken yönetici İrfan Koç, "İyi bir kura çektik. Bundan sonra devamını diliyoruz" dedi.

İsviçre'nin Nyon kentinde Bursaspor'un kurasını çeken yönetici İrfan Koç, "İyi bir kura çektik. Bundan sonra devamını diliyoruz" dedi.

Dün akşam Gomel'de çok çekişmeli bir maç geçirdiklerini ifade eden Koç, "Çok heyecan yaşadık. İkinci yarıda kazandık. Maçın ardından İsviçre'ye geldik ve iyi bir kura çektik. Buradan çok mutlu ayrılacağız. Bundan sonra devamını diliyoruz" diye konuştu.

"İNŞALLAH GEÇERİZ"

Gruplarda iyi bir kura ile en iyi seviyeye ulaşmak istediklerini ifade eden İrfan Koç, "Rakibimizin yöneticileri ile toplantı yapıyoruz. Biz yenebilecek düzeydeyiz. İnşallah turu geçeceğiz" şeklinde konuştu.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.