Bursaspor Gomel'de Turu Geçmek İstiyor

Bursaspor Gomelde Turu Geçmek İstiyor
Bursaspor Yönetim Kurulu Üyesi İrfan Koç, Gomel'de turu geçmek için sahaya çıkacaklarını ifade ederek, "Gruplara kalmayı hedefliyoruz" dedi.

Bursaspor Yönetim Kurulu Üyesi İrfan Koç, Gomel'de turu geçmek için sahaya çıkacaklarını ifade ederek, "Gruplara kalmayı hedefliyoruz" dedi.

UEFA Avrupa Ligi 3. tur ön eleme rövanç maçı için Çarşamba günü Belarus'a hareket edeceklerini söyleyen İrfan Koç, maçın ardından Bursa'ya döneceklerini belirtti.

Turu geçmeleri halinde İsviçre'de yapılacak kura çekimlerine katılacağını ifade eden Koç, "Bursaspor burada iyi bir performns sergiledi. İnşallah orada güzel futbol ile turu geçeceğiz. Gruplara kalmayı hedefliyoruz" diye konuştu.

"TRANSFERDE YANLIŞ YAPMAK İSTEMİYORUZ"

Transfer çalışmalarının tüm hızıyla devam ettiğini söyleyen İrfan Koç, "Başkanımız ve hocamız bizzat kendileri ilgileniyorlar. Biz transferde yanlış yapmak istemiyoruz. Doğru birşey yapıp Bursaspor'a fayda sağlamak istiyoruz" dedi.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.