Bursaspor, Gençlerbirliği Hazırlıklarına Ara Vermeden Başladı
Yayınlanma:
Bursaspor, Spor Toto Süper Lig'in 22. haftasında deplasmanda Gençlerbirliği ile oynayacağı maçı hazırlıklarına ara vermeden başladı.
Bursaspor, Spor Toto Süper Lig'in 22. haftasında deplasmanda Gençlerbirliği ile oynayacağı maçı hazırlıklarına ara vermeden başladı.
Teknik direktör Ertuğrul Sağlam nezaretinde 1 buçuk saat süren antrenmanda, Sivasspor maçında forma giyen futbolcular düz koşu yaparken, diğer oyuncular ise 5'e 2 pas ve pres çalışması yaptılar. Sivasspor müsabakasında yayıncı kuruluşun kamerasına çarparak sakatlanan Ozan İpek'in ayağına 7 dikiş atılırken kontrol amaçlı antrenmana çıkmayıp dinlendirildi.
Kaynak:

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.