Bursaspor 3 Puan İçin Sivas'a Uçtu
Spro Toto Süper Lig'in 4. haftasında deplasmanda Sivasspor ile karşılaşacak olan Bursaspor Sivas'a gitti.
Bursaspor ekibi, sabah saatlerinde Özlüce Tesisleri'nde yaptığı son antrenmanın ardından THY özel uçağı ile Yenişehir Havaalanı'ndan Sivas'a uçtu. Yeşil-beyazlı kafile Büyük Otel'de kampa girerek maç saatini bekleyecek. Yarın saat 17.30'da oynanacak maçın ardından Bursaspor, saat 22.00 uçağıyla Bursa'ya dönecek.
Yönetim kurulu üyesi Selçuk Eren, "Sivas'a, Mersin'e gittiğimiz coşkuyla gidiyoruz. 2 gün önce yaşanan görünmez kaza diyelim. Bunun etkisinden çabuk sıyrılıp, inşallah Sivas'a diğer deplasmanlarda olduğu gibi galibiyetle gidip bunu unutmayı düşünüyoruz. Bu yıl play-off sistemi olduğu için takımımızın fazla bir kaybın olmadığını düşünüyorum. Futbolda böyle kazalar 10 senede bir olur. Maalesef bizim başımıza da bu geldi. Takımın mücadelesinden memnunuz. Bu futbolu Sivas'ta tekrarlayıp güzel bir galibiyet
alacağımızdan eminim. Güzel bir maç olacak" dedi.
Kaynak:

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.