Boluspor'dan Engelli Öğrencilere Moral
Bank Asya 1. Lig takımlarından Boluspor, 3 Aralık Dünya Engelliler Günü nedeniyle Emine-Mehmet Baysal Uygulama Okulu ve İş Eğitimi Merkezi Okulu'na ziyaret ederek eğitim gören öğrencilerle zaman geçirdiler. Ziyarette duygu dolu anlar yaşanırken, Cihat Arslan bir ara gözyaşlarını tutamadı.
Pazar günü Denizlispor'la deplasmanda karşılaşacak olan kırmızı beyazlılar, yola çıkmadan önce engelli öğrencilerin eğitim gördüğü Emine-Mehmet Baysal Uygulama Okulu ve İş Eğitimi Merkezi Okulu'nu ziyaret ettiler. Boluspor Başkanı Necip Çarıkçı, yöneticiler, teknik heyet ve futbolcuların katıldığı ziyarette duygu dolu anlar yaşandı. Boluspor Teknik Direktörü Cihat Arslan bir ara gözleri doldu. Programın ardından futbolcular öğrencilere çeşitli hediyeler verdiler.
Teknik heyet ve futbolcular yola otobüse binerken öğrenciler tezahürat yaparak destek verdiler. Futbolcularla resim çektiren engelli öğrencilerin mutluluğu gözlerinden okunuyordu. Öğrenciler Boluspor otobüsü harekete geçtiğinde arkasında su atarak dua ettiler.
Kaynak:

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.