Boluspor'da Paintball Keyfi

Bolusporda Paintball Keyfi
Bank Asya 1. Lig takımlarından Boluspor, yeni sezon hazırlıklarını kendi tesislerinde sürdürürken, futbolcular Abant'ta paintball oynayarak stres attı.

Bank Asya 1. Lig takımlarından Boluspor, yeni sezon hazırlıklarını kendi tesislerinde sürdürürken, futbolcular Abant'ta paintball oynayarak stres attı.

Yoğun antrenman programından yorulan kırmızı-beyazlı oyuncular, Abant'ın ormanlık alanında, "Savaş Oyunu" olarak bilinen ve zararsız boya kapsülleri atan silahlarla paintball oynayarak kozlarını paylaştılar.

İki gruba ayrılan Bolusporlu oyuncular özel kıyafetler ve kasklar giyerek kıyasıya bir mücadele ortaya koydular. Yüksek motivasyon, liderlik ve takım ruhunu yansıtan oyun oldukça neşeli geçti. Eğlenceli oyunun ilk grubunda eşitlik bozulmazken, Cemil Vatansever'in takımı, Yaser Yıldız'a ve takım arkadaşlarına karşı yaptıkları mücadeleden, kırmızı bayrağı alarak galip geldi. Ormanlık alanda yapılan Paintball "Savaş Oyununu" teknik direktör Cihat Arslan, kaleci antrenörü Fevzi Layiç, idari menajer Kazım

Kırcı da izledi.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.