Boluspor Yola Çıktı

Boluspor Yola Çıktı
Bank Asya 1.Lig takımlarından Boluspor, Pazar günü oynayacağı ligin ilk karşılaşması için Giresun'a gitti.

Bank Asya 1.Lig takımlarından Boluspor, Pazar günü oynayacağı ligin ilk karşılaşması için Giresun'a gitti.

Ligin ilk haftasında deplasmanda Giresunspor'a konuk olacak olan Boluspor, bugün sabah saatlerinde karayoluyla Giresun'a hareket etti. Tatilin sona ermesinden sonra bu akşam Denizlispor-Göztepe karşılaşmasıyla start alacak Bank Asya 1.Ligi'nde kıyasıya mücadele başlıyor. Kırmızı beyazlı ekip Boluspor da yenilenen kadrosuyla zorlu maç için Giresun'a gitti. Teknik Direktör Cihat Arslan, Giresunspor maçı kadrosunda tecrübeli isimler Orhan Ak, Veysel Cihan, Emre Toraman ve Erman Ergin'e yer vermezken, 10

oyuncuyu Giresun'a götürdü.

Boluspor'un maç kadrosunda Atacan Öztürk, Eser Altın, Alp Ergin, Landry Matondo, Sefa Aksoy, Erkam Reşmen, Gencer Cansev, Veli Kızılkaya, M.Sercan Türker, Fatih Gül, Ferhat Kiraz, Vedat Budak, Ümit Tütünci, Oltan Karakullukçu, Onur Bektaş, Koffi Kouame, Caner Ağca, Onur Türk ve Hakan Arslan yer alıyor.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.