Boluspor Galibiyet Peşinde

Boluspor Galibiyet Peşinde
Bank Asya 1. Lig takımlarından Boluspor'un Teknik Direktörü Cihat Arslan, Sakaryaspor karşılaşmasında taraftarlarına ilk galibiyeti yaşatmak istediklerini söyledi.

Bank Asya 1. Lig takımlarından Boluspor'un Teknik Direktörü Cihat Arslan, Sakaryaspor karşılaşmasında taraftarlarına ilk galibiyeti yaşatmak istediklerini söyledi.

Ligin ilk haftasında Giresunspor ile deplasmanda 1-1 berabere kalarak iki puan kaybeden Boluspor, Pazar günü sahasında oynayacağı Sakaryaspor maçı hazırlıklarını tamamladı. Günde çift idmanla Sakaryaspor maçına hazırlanan Kırmızı-beyazlı takım günü yarı sahada çift kale maç yaparak geçirdi. Teknik Direktör Cihat Arslan, Sakaryaspor maçı öncesi kafasındaki kadroyu şekillendirirken, zorlu karşılaşmada ilk galibiyetlerini almak istediklerini söyledi. Çalışmaların gayet iyi gittiğini belirten Arslan,

"İnancımız tam. Her şey yolunda. Çalışmalarımız da iyi gidiyor. Seyircimizle bu sezon resmi olarak ilk defa buluşacağız. İnşallah onlara güzel bir futbol izletip galip gelmek için elimizden geleni yapacağız" dedi.

Sakaryaspor'un üç yıldan bu yana aynı kadroyla mücadele ettiğinin altını çizen Cihat Arslan, "Geçtiğimiz yıl Bank Asya'ya yükseldiler. Üç yıldan bu yana kadrolarını bozmadılar. Onları başarıya ulaştıran bir hocaları var. Sürekli birlikte oynayan oyunculara sahip olmaları onlar için avantaj. Zor bir karşılaşma olacak. Ancak biz de mücadelemizi verip taraftarımıza 3 puanı hediye etmek istiyoruz" şeklinde konuştu.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.