Boks'ta Elazığ Belediyespor Rüzgarı
Şanlıurfa'da 20-27 Kasım tarihleri arasında düzenlenen büyükler ferdi boks şampiyonasında Elazığ Belediyespor damgasını vurdu. Elazığ Belediyespor adına mücadele eden sporculardan Erhan Muhammet Aci altın madalya, Buğra Bozarslan ise bronz madalya kazandılar.
20-27 Kasım tarihleri arasında Şanlıurfa ilinde düzenlenen büyükler ferdi Boks şampiyonasında Antrenör Cemil Döndü yönetiminde Mavi-siyahlı kulüp adına +91 kiloda mücadele eden Erhan Muhammet Aci altın madalya kazanırken, 52 kiloda mücadele eden Buğra Özarslan ise bronz madalya kazandı. Sona eren şampiyonanın ardından her iki sporcu 2011-2012 Milli Olimpiyat hazırlık kampına katılmaya hak kazandı.
Takım antrenörü ve aynı zamanda Milli Takımlar antrenörü olan Cemil Döndü, Elazığ Belediyespor boks takımı oyuncularıyla gurur duyduğunu belirterek, yeni müsabakalarda altın madalya sayılarının daha çok olacağını söyledi. Döndü, boks takımının şu anda gayet güzel bir şekilde müsabakalara hazırlandıklarını da sözlerine ekledi.
Elazığ Belediyespor Kulübü Boks Şube Sorumlusu Yılmaz Civelek, konuya ilişkin yaptığı açıklamada, Erhan Muhammet Aci ve Buğra Özarslan'ın şampiyonada büyük başarı elde ettiklerini ifade etti. Civelek, ayrıca sporu seven ve her zaman destek olan Elazığ Belediye Başkanı Süleyman Selmanoğlu'na da teşekkür etti.
Kaynak:

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.