Birimler Arası Futbol Turnuvası Sona Erdi

Birimler Arası Futbol Turnuvası Sona Erdi
Kahramanmaraş Belediyesi'nin düzenlediği Geleneksel Birimler Arası Futbol Turnuvasını İnsan Kaynakları Müdürlüğü şampiyon olarak tamamladı.

Kahramanmaraş Belediyesi'nin düzenlediği Geleneksel Birimler Arası Futbol Turnuvasını İnsan Kaynakları Müdürlüğü şampiyon olarak tamamladı.

21 takımın mücadele ettiği turnuvanın final maçında AKMOD’u yenen İnsan Kaynakları Müdürlüğü turnuvayı birinci olarak bitirerek şampiyonluk kupasını aldı. Final karşılaşmalarının ardından turnuvada ilk üçe giren takımlara kupaları verildi. Şampiyon İnsan Kaynakları Müdürlüğü’ne kupasını Belediye Başkan Yardımcısı Özcan Konuklar verirken, turnuvada ikincilik elde eden AKMOD’a kupasını Başkan Yardımcısı Mustafa Uzunlar, üçüncü olan  Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğüne ise kupasını AKMOD Başkanı Cahit Küçükönder verdi.

Turnuvanın en centilmen takımı seçilen Özel Kalem Müdürlüğü’nün kupasını Sertaç Akkuş Ulaşım Hizmetleri Müdürü Talat Özdemir’in elinden aldı.

Haber Merkezi

3.20110708130202.jpg

1.20110708130153.jpg

2.20110708130211.jpg

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.