Beşiktaş, Villarreal maçı hazırlıklarını tamamladı

Beşiktaş, Villarreal maçı hazırlıklarını tamamladı
Beşiktaş, yarın akşam İspanya'da Villarreal ile oynayacağı hazırlık maçının çalışmalarını tamamladı.

BJK Nevzat Demir Tesisleri'nde Teknik Direktör Bernd Schuster gözetiminde yapılan antrenman düz koşu ve ısınma hareketleriyle başladı. Daha sonra oyuncular bir süre minik kalede maç yaptı. Antrenmanın ikinci bölümünde yarım sahada taktik maçı oynayan futbolcular, şut çalışmasıyla antrenmanı tamamladı.

Tedavileri devam eden Tomas Sivok, İbrahim Toraman, Yusuf Şimşek, Rıdvan Şimşek ve Rüştü Reçber idmana katılmazken, Delgado ve Ernst dinlenme amacıyla takımdan ayrı düz koşu yaptı. Siyah-beyazlılar, Villarreal maçı için yarın sabah saat 09.00'da özel uçakla İspanya'ya gidecek.

İHA

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.