Beşiktaş, Kiev'e Gitti

Beşiktaş, Kieve Gitti
Beşiktaş, UEFA Avrupa Ligi E Grubu'nda yarın akşam Ukrayna'nın Dinamo Kiev takımıyla oynayacağı maç için bu ülkeye gitti.

Beşiktaş, UEFA Avrupa Ligi E Grubu'nda yarın akşam Ukrayna'nın Dinamo Kiev takımıyla oynayacağı maç için bu ülkeye gitti.

Siyah-beyazlı takım, saat 15.00'te Sabiha Gökçen Havaalanı'ndan THY'ye ait özel bir uçakla Ukrayna'ya hareket etti. Ukrayna kafilesinde Genel Sekreter Fahrettin Curoğlu, yöneticiler

Ertunç Soğancıoğlu, Orhan Saka, Cengiz Zülfikaroğlu, Sinan Vardar ve Necip Sever de yer aldı.

Siyah-beyazlı takımın 18 kişilik Ukrayna kafilesinde şu futbolcular yer alıyor:

"Cenk Gönen, Umut Kaya, İsmail Köybaşı, Manuel Fernandes, Tomas Sivok, Ricardo Quaresm, Veli Kavlak, Mustafa Pektemek, Roberto Hilbert, Mehmet Aurelio, Ekrem Dağ, Necip Uysal, Simao Sabrosa, Filip Holosko, Sidnei, Fabian Ernst, Edu, Egemen"

Beşiktaş Antrenörü Carlos Carvalhal'ın, maçın oynanacağı Valeriy Lobanovskiy Stadı'nda TSİ 19.15'de düzenleyeceği basın toplantısının ardından Siyah-beyazlı takım, TSİ 19.30'da statta son antrenmanını yaparak hazırlıklarını tamamlayacak.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.